11 juni

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeenteeeen, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!



Dessa sista dagarna med klassen har varit dem bästa! synd baraatt inte många ställde upp i helgen.
men alla kom ju på stuydenten iaf.. Både så ledsamt och roligt!
Kommer alltid minnas er som dem bästa!

Fan va jag började lipa när jagfick stipendium från komunen. trodde jag aldrig
"Till en tjej somkämpat på i tysthet trots motgångar"
Så var budet!

Uscha. jag kommer mimmas dessa tre åren somdem bästa, även fall att det kanske intevarit så bra.
men sistaterminen harvarit perfekt. iof så har man pluggat röven av sig, men därav fina betyg!

nu orkar jag inte sitta här mer eftersom jag mår skit efter mina ledbesvär!
Hoppas dem hittar vad felet är!

Tack än en gång klassen och tack alla ni som kom på min student och förgyllde den! 
Vi syns snart igen

/Maddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0