1 juni

Nu är det inte många dagar kvaer till student
Imån är det mösspåtagning med kanotpaddling på morgonen  och fest på kvällen.
Onsdag blir det studentfest hos jossan så då ska jag hem..
Sen ta det lungt i 2 dagar och på lördag blir det fest med klassen på Öland.
Tjejfest med klassen på söndag och fest med grillning på måndagen!
Och på tisdagen student. innebär fest hemma hos mig i Fridlevstad!
Så ser mina kommande dagar ut!

Jo nu är det ju så att jag har varit på studentbal.. Blev ju inte som jag tänkt mig på själva balen.
Men jag fick nochalera det! Allt annat var perfekt. utom en sak..men men

Jag blev skitnöjd med min outfit.. frisyren och sminkningen och ja allt!
Jag och fredrik va dem enda som såg ut som ett riktigt brudpar sa fotgrafen=)
kanske på grund av vår snygga matchning?


image100


Jag va iaf helnöjd med oss!

Synd bara att jag gick på värktabletter så man kunde ju inte dricka något.

men egentligen gjorde väl det inte så mycket.
Maten varoxå god. men jag är ju kräsen som sagtv a.
inte mycket jag kunde få i mig på grund av mitt illmående. jävla värktabletter.
Men det blev lyckat ändå


image101


så här blev mitt hår.. Marianne är guld värd!

    

Lite fler bilder från kvällen.
    
   

Tack för en oförglömlig kväll klassen!
Saknar er redan ävemn fall det inte är över riktigt än

//Maddie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0